Reklamační řád
IRD distribuce, s.r.o.
(Platný od 1.1.2014)1. Záruční reklamace
Při uplatnění záruční opravy musí být výrobek odeslán do autorizovaného servisního střediska nejpozději další pracovní den od data přijetí od koncového zákazníka, aby byla reklamace vyřízena do 30 dnů. Pokud tato podmínka není splněna, prodlouží se 30 dnů o dny, které byla reklamace na prodejně a měla být už odeslána. Výrobek musí být vždy odeslán spolu s:
- Platným záručním listem / Kopií dokladu o koupi (s vyznačeným IMEI číslem)
- Vyplněným datem prodeje
- Výrobním číslem (IMEI)
- Razítkem a podpisem prodejce
- Reklamačním protokolem s přesným popisem závady
Záruční list / Kopie dokladu o koupi (s vyznačeným IMEI číslem) nesmí být dodatečně přepisovaný ani jiným způsobem upravovaný.
Při žádosti o výměnu výrobku, nebo vrácení peněz musí být výrobek nebo pouze servisní protokol (v případě uznání servisním střediskem a ponecháním výrobku) zaslán dodavateli nejpozději do 30 dnů od poslední rozhodné události (datum ukončení na posledním servisním protokolu, vyjádření autorizovaného servisního střediska). Pokud nebude tato časová podmínka splněna, nebude žádosti vyhoveno. V době žádosti o odstoupení od kupní smlouvy, musí být reklamace v záruce, dokud nebude přijata výrobcem. Výrobek musí být dodán kompletní. Dodavatel řeší tuto žádost buď vrácením plné kupní ceny výrobku, nebo výměnou za stejný výrobek. Rozhodnutí o způsobu vyřešení takového požadavku je plně na straně dodavatele. Při žádosti o dobropis z důvodu 3. stejné projevené závady musí být závada 2x odstraněna servisním střediskem a poslední musí být pouze posouzena servisním střediskem (diagnostika). Všechny tři protokoly ze servisu a reklamační protokoly sepsané koncovým zákazníkům musí být přiloženy. Výrobek musí být dodán kompletní.
Dodavatel si může dodatečně vyžádat doklad o koupi (fakturu), kde je uvedeno výrobní číslo (IMEI) daného mobilního telefonu.
Při žádosti o dobropis z důvodu vícenásobné závady (nemusí jít o stejnou závadu), ale předchozí 3 a další oprava musí být uznány. Poslední musí být pouze posouzena servisním střediskem. Všechny protokoly ze servisu a reklamační protokoly sepsané koncovým zákazníkům musí být přiloženy. Výrobek musí být dodán kompletní.
V žádném případě nedoporučujeme vracet kupní částku koncovému zákazníkovi před obdržením vyjádření, nebo před uplynutím zákonné lhůty 30 dnů na vyřešení reklamace. Výrobek Vám může být zaslán zpět, pokud bude v autorizovaném servisním středisku nebo u dodavatele zjištěno, že se závada neprojevuje nebo se neslučuje se záručními podmínkami, nebo není žádost o dobropis z nějakého jiného důvodu oprávněná. Reklamace Vám pak bude vrácena zpět jako neoprávněná.
Při žádosti o dobropis z důvodu překročení 30 denní lhůty autorizovaným servisním střediskem při záruční opravě je nutné dodat servisní protokol, na kterém servisní středisko jasně potvrzuje překročení 30 dní svou vinou, nebo ze kterého to vzhledem k uvedeným údajům (datum příjmu a ukončení opravy) jasně vyplývá. V případě, že tomu tak není, je nutné doložit přepravní doklady, z nichž bude vina servisního střediska jasně prokazatelná. Výrobek musí být kompletní.
Při odesílání příslušenství do autorizovaného servisního střediska je nutné, aby byl přiložen pokladní doklad a doklad o koupi od dodavatele.
Ochranná fólie/sklo displeje není standardní součástí přístroje, jedná se o volitelné příslušenství a v případě servisního zásahu musí být z přístroje odstraněno z důvodu dodržení schválených
technologických postupů. Servisní středisko ochrannou fólii ani ochranné sklo nenahrazuje, nejsou standardním vybavením přístroje.
Vadné příslušenství se nepovažuje za vadu telefonu a zpravidla se řeší výměnou za nový kus daného příslušenství! Výměnu nabíječky, handsfree, apod., proto se nepočítá mezi vícenásobné závady.
V případě, že reklamace zboží bude výrobcem nebo servisem odmítnuta jako neoprávněná, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat úhradu nákladů vynaložených v souvislosti s posouzením závady servisem nebo výrobcem, jakož i ostatních účelně vynaložených nákladů (zejména nákladů dopravného či poštovného za odeslání zboží k posouzení apod.). Náklady spojené s případným zasláním zboží prodávajícímu k vyřízení reklamace nese kupující. Záruční doba pro výrobky Apple nakoupené obchodním partnerem je pouze 12 měsíců ode dne dodání.
2. Předprodejní reklamace
Na předprodejní reklamaci je možné zaslat pouze výrobek, u kterého od data nákupu od dodavatele neuplynulo více než 30 dní.
- V telefonu nesmí být uložena žádná data
- Výrobek musí být v kompletním balení
- Výrobek nesmí jevit žádné známky používání a musí mít nalepené původní ochranné fólie
- Je třeba přiložit reklamační protokol s přesným popisem závady
Předprodejní reklamace budou zaslány do servisu, opravené a vráceny odběrateli. Pokud půjde o neodstranitelnou závadu, výrobek bude vyměněn za nový kus, případně řešený dobropisem. O způsobu řešení reklamace rozhodne dodavatel. Pokud nebude zasláno kompletní balení, může dodavatel odeslat výrobek zpět odběrateli na jeho náklady bez vyřešení. Sony Ericsson – Servisní středisko neobsluhuje předprodejní reklamace mobilních telefonů, tudíž tyto typy reklamací jsou posílány přímo na dodavatele (IRD distribuce, s.r.o.). Prodávající je oprávněn i jednostranně měnit tento reklamační řád, a to zejména v návaznosti na změnu podmínek výrobců a dodavatelů.
Změny a dodatky
Reklamace náhradních dílů:
Reklamace LCD - Otestujte před nalepením! Pokud není díl měněn v autorizovaném servisu dané značky, na použitý díl se záruka nevztahuje.
Autorizovaná servisní střediska:
Amazfit / ZEPP
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
Alcatel
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
Apple
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
Doogee
BRITEX - CZ, s.r.o. |
Milady Horákové 125 |
Zadat reklamaci - ZDE |
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
Doro
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
eStar
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
Honor
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
Huawei
BPS Mobil, s.r.o. |
V hlinkách 11a |
info@bpsmobil.cz |
Infinix
BPS Mobil, s.r.o. |
Reklamační formulář: |
Lenovo
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
ESC sk & cz s.r.o |
Nádražní 686/9 |
Tel: 538 700 980 |
van Eupen Repair Czech s.r.o. |
Nupharo Campus, Knínice 55 |
www.vaneupen.com |
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
LG
AE Servis |
U SVOBODÁRNY 2460/3A |
info@aeservis.cz |
Microsoft
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
Motorola
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
ESC sk & cz s.r.o |
Tel: 538 700 980 |
Niceboy
NICEBOY s.r.o. |
Bečovská 939 |
Reklamační formulář naleznete zde |
Nokia
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
Oppo
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
OnePlus
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
Realme
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
Renewd
Renewd |
|
Samsung
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
Sony
ESC sk & cz s.r.o |
Nádražní 686/9 |
Tel: 538 700 980 |
Tecno
BPS Mobil, s.r.o. |
Reklamační formulář: |
Ulefone
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
Umidigi
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
IRD Distribuce s.r.o. |
U trati 36a |
reklamace@irddistribuce.cz |
Vodafone
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
Arvato Services |
Osvobození 535 |
www.arvato-services.cz |
Xiaomi
VSP DATA a.s |
Service Park area, Prumyslová 1181 |
www.vspdata.cz |
ZTE
BRITEX-CZ |
Milady Horákové 125 |
www.britex.cz |
- Mobilní Telefony, Tablety
- Wearables
- GSM příslušenství
- Smart zařízení & Domácnost
- Xiaomi Ecosystem
- Notebooky
- Síťové prvky
- Výprodej